1979

Lancia Beta Zagato

Prodáno
21
Stav tachometru: 190405
Registrace vozu: 1979
Převodovka: manuální
Palivo: benzin
Výkon: 80
  • projekt raritní Lancie
  • dobrý základ, mechanicky plně funkční
  • neokoukané italské kupé s dvoulitrem
  • vyráběno karosárnou Zagato

Lancia Beta byla prvním autem, které vznikalo pod novým vedením Fiatu, jež značku převzal v roce 1969. Beta byla základním vstupním autem do značky Lancia a byla vyráběna v letech 1972 až 1984, a to v různých karosářských verzích. Základem byl čtyřdveřový fastback (Beta berlina), potom existoval čtyřdveřový notchback (Beta Trevi), dvoudveřové kupé (Beta Coupé), dvoudveřová targa (Beta Spider) a třídveřové kombi (Beta HPE). Aby toho nebylo málo, pod názvem Beta Montecarlo se prodával sportovní model s motorem uprostřed.

Dvoudveřová targa (či takové polokabrio) zvané Spider nebo Zagato v USA, bylo víkendové auto s vnitřním uspořádáním 2+2. Stálo na kratším rozvoru a kromě odnímatelné targy mělo stahovací zadní část střechy. Výroba byla zahájena v roce 1975 a celkem bylo vyrobeno 9 390 kusů, přičemž kvůli náročnému procesu výroby Lancia pravděpodobně na každém prodělala.

Tentokrát nabízíme neokoukanou Lancii v americké verzi a upřímně ve fázi projektu. Už na první pohled je patrné, že tato Lancia něco zažila, což dokazují různá poškození laku a karoserie. Interiér je celkem slušný, ale také si jistě zaslouží péči. Dvoulitrový motor s výkonem 84 k (a 131 Nm) funguje v pohodě, stejně jako čtyřstupňová převodovka. První testy odhalily, že péči budou potřebovat brzdy/podvozek, pohonné ústrojí si vystačí se slušným servisem. Projekt, který potřebuje, aby se ho někdo ujal a dal mu péči, za což se odvděčí charakterním jízdním projevem.

Veteráni na Truc: parta normálních lidí, kteří milují auta. Desítky aut máme skladem v naší péči a další připravené k dovozu. Rozumíme vašim potřebám, jsme k dispozici pro vaší plnou spokojenost, protože ta je naším cílem. Umíme toho víc – například veškeré dokumenty nutné pro přihlášení vyřídíme rychle a efektivně. Více informací ochotně poskytneme na telefonním čísle +420725474564 (i Whatsapp). Umíme vyřešit dovoz vašeho vysněného auta odkudkoliv (ať už klasického nebo nového) včetně registrace, pojištění a dalších souvisejících služeb.

Reference

Klasický sporťák z Velké Británie

Klasický sporťák z Velké Británie

Obrátili jsme se na tuto firmu koncem roku 2022 s prosbou o dovoz klasického sporťáku z Velké Británie. Tento vysněný vůz nyní stojí v naší garáži a nejen to. Veteráni na Truc s.r.o nám na základě plných mocí vyřídili i veškerou administrativu spojenou s dovozem a přihlášením na značky. Velmi oceňujeme jak tuto komplexní službu, tak i komunikaci s majiteli firmy a jejich hluboké znalosti problematiky. Palec nahoru a děkujeme.

Reference

Ford Mustang 4.7 V8 r.v.1965

Ford Mustang 4.7 V8 r.v.1965

Zhruba před měsícem jsem se obrátil na tyhle Pány (opravdu to jsou Páni s velkým "P"), zda by mi nedovezli vysněné auto. Dokonce i odkaz na inzerát tohoto vozu jsem poslal. Ten byl ovšem po jejich zkontaktování bez odezvy stažen, tudíž byl zřejmě "fejkový", ale obratem mi byly do emailu poslány odkazy na jiné a z nich jsem si auto i vybral. Sice jsem nejdřív váhal, zda upustit od celočervené varianty s dvoubarevným interiérem, ale modrá(tyrkysová) barva s bílou vinylovou střechou a modrobílým interiérem... Prostě, Ford Mustang 4.7 V8 r.v.1965 už stojí v garáži, byl mi dnes(v neděli) dovezen až tzv. "pod nos", takže co víc si přát? Snad jen spoustu km bez nehody a všem ve firmě VETRÁNI NA TRUC mnoho takto spokojených zákazníků.

Reference

Triumph TR6

Triumph TR6

Tyhle kluky jsem si vytipoval na netu. Samozřejmě trochu obavy, ale z prvního setkáni jsem měl dobrý pocit. Bezvadná komunikace. Rychle, spolehlivě,....a Triumphálně :-). Díky kluci Truci.

Reference