1992

Honda Prelude 2.0i

Prodáno
22
Stav tachometru: 233514
Registrace vozu: 1992
Převodovka: manuální
Palivo: benzin
Výkon: 133 k
  • evropská verze s motorem F20A4
  • velmi zachovalý, původní stav
  • po servisu, plně funkční
  • krásný interiér, hezký lak

Honda Prelude je tradičním zástupce lidového sportovního kupé od japonského výrobce, proslulého spolehlivostí, ale i točivými čtyřválci. Prelude se vyráběla v několika generacích už od konce 70. let. My se dnes věnujeme generaci čtvrté, která byla v Japonsku představena v roce 1991 (v Evropě od počátku roku 1992). Vůz měl rozložení hmotnosti 58% ku 42% a elektronické natáčení zadní nápravy. Pod kapotou byly různé motory, každopádně vždycky čtyřválce o objemu od 2,0 do 2,3 litru. Produkce auta s desinem od Yukio Kurose skončila v roce 1996, kdy přišla generace pátá.

Evropská verze měla v nabídce mimo jiné i motor značený jako F20A4, což je řadový čtyřválec o objemu 2,0 litru a rozhodem SOHC (jednou vačkovou hřídelí). Dosahuje výkonu 133 koní a 179 Nm točivého momentu, a to při hmotnosti 1220 kg. V praxi to znamená schopnost zrychlit na stovku za 10,2 s a maximální rychlost těsně nad hranicí 200 km/h.

Vůz, který vám nyní nabízíme, přijel před dvěma lety z Rakouska. Jedná se o zmíněnou evropskou verzi, která během svého života většinu času jezdila – i proto má po 32 letech najeto 233514 km. U japonského auta to ovšem vůbec není problém, hlavní je servis. A ten nabízená Honda dostávala přesně tak, jak měla – před rokem a půl se dělaly řemeny, rozvody, došlo na výměnu kapalin (včetně proplachu motoru), opravu/výměnu výfuku, péči o dutiny, repase startéru, nový rozdělovač, brzdy atd. Poslední servis se odehrál nedávno, kdy došlo na pravidelnou výměnu oleje/filtrů. Technicky je Honda zcela v pořádku. Má také velmi krásný a zachovalý interiér. Lak má pouze drobné vady na kráse, ale jinak se celkově jedná o velmi pěkné auto, jen sednout a jezdit, což potvrdilo i naše testování.

Veteráni na Truc: parta normálních lidí, kteří milují auta. Desítky aut máme skladem v naší péči a další připravené k dovozu. Rozumíme vašim potřebám, jsme k dispozici pro vaší plnou spokojenost, protože ta je naším cílem. Umíme toho víc – například veškeré dokumenty nutné pro přihlášení vyřídíme rychle a efektivně. Více informací ochotně poskytneme na telefonním čísle +420725474564 (i Whatsapp). Umíme vyřešit dovoz vašeho vysněného auta odkudkoliv (ať už klasického nebo nového) včetně registrace, pojištění a dalších souvisejících služeb.

Reference

Klasický sporťák z Velké Británie

Klasický sporťák z Velké Británie

Obrátili jsme se na tuto firmu koncem roku 2022 s prosbou o dovoz klasického sporťáku z Velké Británie. Tento vysněný vůz nyní stojí v naší garáži a nejen to. Veteráni na Truc s.r.o nám na základě plných mocí vyřídili i veškerou administrativu spojenou s dovozem a přihlášením na značky. Velmi oceňujeme jak tuto komplexní službu, tak i komunikaci s majiteli firmy a jejich hluboké znalosti problematiky. Palec nahoru a děkujeme.

Reference

Ford Mustang 4.7 V8 r.v.1965

Ford Mustang 4.7 V8 r.v.1965

Zhruba před měsícem jsem se obrátil na tyhle Pány (opravdu to jsou Páni s velkým "P"), zda by mi nedovezli vysněné auto. Dokonce i odkaz na inzerát tohoto vozu jsem poslal. Ten byl ovšem po jejich zkontaktování bez odezvy stažen, tudíž byl zřejmě "fejkový", ale obratem mi byly do emailu poslány odkazy na jiné a z nich jsem si auto i vybral. Sice jsem nejdřív váhal, zda upustit od celočervené varianty s dvoubarevným interiérem, ale modrá(tyrkysová) barva s bílou vinylovou střechou a modrobílým interiérem... Prostě, Ford Mustang 4.7 V8 r.v.1965 už stojí v garáži, byl mi dnes(v neděli) dovezen až tzv. "pod nos", takže co víc si přát? Snad jen spoustu km bez nehody a všem ve firmě VETRÁNI NA TRUC mnoho takto spokojených zákazníků.

Reference

Triumph TR6

Triumph TR6

Tyhle kluky jsem si vytipoval na netu. Samozřejmě trochu obavy, ale z prvního setkáni jsem měl dobrý pocit. Bezvadná komunikace. Rychle, spolehlivě,....a Triumphálně :-). Díky kluci Truci.

Reference