- jeden ze čtyř velkých sedanů 80. let
- fajn motor 2.0 16V i.e.
- dlouhá historie v jedné rodině
- celkově velmi pěkný stav
Kam zařadit Lancii Themu první generace (typ 834)? Je do jednoduché, patří do tzv. velké čtyřky luxusních sedanů, které vznikaly v 80. a 90. letech. Znamená to, že platforma Type Four zároveň „hostila“ i Alfu 164, Fiat Croma a Saab 9000. Thema s designem od G. Giugiara pro studio Italdesign byla poprvé předvedena světu v Turíně roku 1984 a následně se vyráběla deset let. Pod kapotou různé motory, které poháněly přední kola – dvoulitry, ale i třílitr nebo osmiválec od Ferrari.
Nabízenou Themu pohání spolehlivý dvoulitr 2.0 i.e. se 16 ventily (Fiat Twin Cam 834B2.000) a elektronickým vstřikováním paliva. Nabízí celkový výkon 147 koní při 6000 otáčkách a 181 Nm točivého momentu. Při hmotnosti 1250 kg to znamená zrychlení na stovku za 9,5 s a maximální rychlost 205 km/h. K přenosu výkonu slouží pětistupňový manuál.
Nabízený sedan pochází z pozůstalosti a v jedné rodině byl vlastněn od roku 1998. Ukázal se i na tradičním sraze italských vozidel ještě v roce 2020. Je v celkově velmi hezkém stavu, karoserie nevykazuje známky koroze (což je patrné i z fotek) a lak je jen opotřebovaný časem. Pěkný je i interiér. Vysoký nájezd naznačuje, že auto bylo používáno přesně ke svému účelu. Hezký italský sedan za pár korun.
Veteráni na Truc: parta normálních lidí, kteří milují auta. Desítky aut máme skladem v naší péči a další připravené k dovozu. Rozumíme vašim potřebám, jsme k dispozici pro vaší plnou spokojenost, protože ta je naším cílem. Umíme toho víc – například veškeré dokumenty nutné pro přihlášení vyřídíme rychle a efektivně. Více informací ochotně poskytneme na telefonním čísle +420725474564 (i Whatsapp). Umíme vyřešit dovoz vašeho vysněného auta odkudkoliv (ať už klasického nebo nového) včetně registrace, pojištění a dalších souvisejících služeb.