1979

Opel Monza 3.0E

Prodáno
30
Stav tachometru: 55731
Registrace vozu: 1979
Převodovka: automatická
Palivo: benzin
Výkon: 180
  • první registrace v Německu, druhý majitel v ČR
  • třílitr o výkonu 180 koní s automatem
  • původní lak překrytý hezkou folií
  • krásný nezničený interiér

Monza představuje velké luxusní kupé z doby, kdy byl Opel ještě významnou německou značkou. Bylo plánované jako nástupce Commodore Coupe a první auta se začala v západním Německu (Russelsheim) montovat v roce 1977. Výroba pokračovala až do roku 1986. Pod kapotou byla celá řada motorů – od dvoulitrů až po třílitry 3.0E a 3.0 GSE. K tomu automatická třístupňová nebo manuální čtyřstupňová převodovka. Monza stojí na platformě V a patří do vyšší střední třídy, což znamená, že ve své době konkurovala Mercedesu W123 nebo BMW řady 6 či dalším luxusním kupé své doby. Jízdní vlastnosti jsou překvapivě na úrovni, potěší také velmi prostorný interiér.

Nabízené auto pohání řadový šestiválec 3,0 litru, značený jako E. Znamená to řadový motor GM Opel CIH (Cam-in-Head) se vstřikováním Bosch L-Jetronic a celkovým výkonem 180 koní při 5800 otáčkách. Točivý moment dosáhl na hodnotu 243 Nm. U nabízené verze je síla přenášena na zadní kola pomocí třístupňového automatu GM Opel THM180, který má tři stupně. Při hmotnosti 1375 kg zvládne Monza zrychlit na stovku za 10 s a maximálně se rozjede na 210 km/h.

Představený vůz má původní lak, ale schovaný za zelenkavou folii. Není to z důvodu rzi, ale druhému majiteli v ČR se prostě líbil víc tento výraznější odstín (původně je auto světle šedo-zlaté), jak je vidět na fotkách. Jedná se o auto původně prodané v Německu, v ČR má pouze jednoho majitele. Je celkově ve velmi pěkném stavu, nedávno došlo na výměnu oleje a filtru. Vyzdvihujeme velmi pěkný interiér, čisté a nezničené sedačky ani palubní deska. Nechybí originální rádio. Auto je plně funkční.

Veteráni na Truc: parta normálních lidí, kteří milují auta. Desítky aut máme skladem v naší péči a další připravené k dovozu. Rozumíme vašim potřebám, jsme k dispozici pro vaší plnou spokojenost, protože ta je naším cílem. Umíme toho víc – například veškeré dokumenty nutné pro přihlášení vyřídíme rychle a efektivně. Více informací ochotně poskytneme na telefonním čísle +420725474564 (i Whatsapp). Umíme vyřešit dovoz vašeho vysněného auta odkudkoliv (ať už klasického nebo nového) včetně registrace, pojištění a dalších souvisejících služeb.

Reference

Klasický sporťák z Velké Británie

Klasický sporťák z Velké Británie

Obrátili jsme se na tuto firmu koncem roku 2022 s prosbou o dovoz klasického sporťáku z Velké Británie. Tento vysněný vůz nyní stojí v naší garáži a nejen to. Veteráni na Truc s.r.o nám na základě plných mocí vyřídili i veškerou administrativu spojenou s dovozem a přihlášením na značky. Velmi oceňujeme jak tuto komplexní službu, tak i komunikaci s majiteli firmy a jejich hluboké znalosti problematiky. Palec nahoru a děkujeme.

Reference

Ford Mustang 4.7 V8 r.v.1965

Ford Mustang 4.7 V8 r.v.1965

Zhruba před měsícem jsem se obrátil na tyhle Pány (opravdu to jsou Páni s velkým "P"), zda by mi nedovezli vysněné auto. Dokonce i odkaz na inzerát tohoto vozu jsem poslal. Ten byl ovšem po jejich zkontaktování bez odezvy stažen, tudíž byl zřejmě "fejkový", ale obratem mi byly do emailu poslány odkazy na jiné a z nich jsem si auto i vybral. Sice jsem nejdřív váhal, zda upustit od celočervené varianty s dvoubarevným interiérem, ale modrá(tyrkysová) barva s bílou vinylovou střechou a modrobílým interiérem... Prostě, Ford Mustang 4.7 V8 r.v.1965 už stojí v garáži, byl mi dnes(v neděli) dovezen až tzv. "pod nos", takže co víc si přát? Snad jen spoustu km bez nehody a všem ve firmě VETRÁNI NA TRUC mnoho takto spokojených zákazníků.

Reference

Triumph TR6

Triumph TR6

Tyhle kluky jsem si vytipoval na netu. Samozřejmě trochu obavy, ale z prvního setkáni jsem měl dobrý pocit. Bezvadná komunikace. Rychle, spolehlivě,....a Triumphálně :-). Díky kluci Truci.

Reference