1999

Mitsubishi Lancer Evo VI

Prodáno
21
Stav tachometru: 106351
Registrace vozu: 1999
Převodovka: manuální
Palivo: benzin
Výkon: 280
  • krásné EVO VI, původně z Japonska
  • není zrezlé, ani nebylo nabourané
  • profi přestavba na levostranné řízení
  • 4x4, turbo, rallye kořeny

Dobré Evo je čím dál větším lákadlem – navíc jich je málo. Víc skalpel než hrubé STi od Subaru, se silným turbeným dvoulitrem, pohonem všech kol a odkazem na drsné rallye speciály. EVO VI přišlo v roce 1999 jakožto evoluce sportovního sedanu, co začal svou dráhu už v roce 1992. Poznáte ho podle menších mlhovek než mělo EVO V, většina změn se zaměřila na funkčnost a chlazení motoru. Z celé snahy vzniklo nejúspěšnější EVO v historii a také poslední, co vyhrálo mistrovství světa v rallye. Přelom milénia, poslední EVO bez aktivního středového diferenciálu, co má je reálně odrazem tehdejších závodních úspěchů. Roky výroby 1999 až 2001, jako JDM vzniklo jen 10 100 aut (včetně edic). Něco hodnot: sportovní sedan, výkon motoru 4G63 je 280 k (6500 ot/min) a 373 Nm (3000 ot/min) při hmotnosti 1260 kg. 0-100 km/h za 4,7 s, maximální rychlost 241 km/h. Ostré, mechanické náčiní pro někoho, kdo to myslí vážně a má spoustu peněz na benzin a servis.

Tohle konkrétní auto? Závoďák na značkách, který může na silnici. Nebylo tréninkovým autem, ale JDM autem pro radost, které nebylo bourané (jakože 90 % jich drsné nárazy zažilo). Lakované byly určitě dveře za řidičem, ale jinak věříme v jeho fajn stav (nezvlněná podlaha a další indicie přímo od znalce). Pochází z Osaky , odkud se dostalo sem do ČR, kde došlo k přestavbě na levostranné auto. Aktuálně české doklady, k dispozici i částečná historie z Japonska. Má strmější řízení, co vyrábějí na zakázku Italové přímo podle edice Tommi Makkinen (Evo 6.5), takže tohle je správně, protože převod je mnohem strmější než u běžných amatérských přestaveb (v hodnotě minimálně 80 000 Kč). Celkově super auto od člověka, co ví, o čem mluví, žádný bastl. Jediné, co potřebuje, je běžný servis – tedy hlavně náplně atd. Ojedinělé EVO VI v Česku pro ty, kteří se nespokojí s polovičatým řešením.

Veteráni na Truc: parta normálních lidí, kteří milují auta. Desítky aut máme skladem v naší péči a další připravené k dovozu. Rozumíme vašim potřebám, jsme k dispozici pro vaší plnou spokojenost, protože ta je naším cílem. Umíme toho víc – například veškeré dokumenty nutné pro přihlášení vyřídíme rychle a efektivně. Více informací ochotně poskytneme na telefonním čísle +420725474564 (i Whatsapp). Umíme vyřešit dovoz vašeho vysněného auta odkudkoliv (ať už klasického nebo nového) včetně registrace, pojištění a dalších souvisejících služeb.

Reference

Klasický sporťák z Velké Británie

Klasický sporťák z Velké Británie

Obrátili jsme se na tuto firmu koncem roku 2022 s prosbou o dovoz klasického sporťáku z Velké Británie. Tento vysněný vůz nyní stojí v naší garáži a nejen to. Veteráni na Truc s.r.o nám na základě plných mocí vyřídili i veškerou administrativu spojenou s dovozem a přihlášením na značky. Velmi oceňujeme jak tuto komplexní službu, tak i komunikaci s majiteli firmy a jejich hluboké znalosti problematiky. Palec nahoru a děkujeme.

Reference

Ford Mustang 4.7 V8 r.v.1965

Ford Mustang 4.7 V8 r.v.1965

Zhruba před měsícem jsem se obrátil na tyhle Pány (opravdu to jsou Páni s velkým "P"), zda by mi nedovezli vysněné auto. Dokonce i odkaz na inzerát tohoto vozu jsem poslal. Ten byl ovšem po jejich zkontaktování bez odezvy stažen, tudíž byl zřejmě "fejkový", ale obratem mi byly do emailu poslány odkazy na jiné a z nich jsem si auto i vybral. Sice jsem nejdřív váhal, zda upustit od celočervené varianty s dvoubarevným interiérem, ale modrá(tyrkysová) barva s bílou vinylovou střechou a modrobílým interiérem... Prostě, Ford Mustang 4.7 V8 r.v.1965 už stojí v garáži, byl mi dnes(v neděli) dovezen až tzv. "pod nos", takže co víc si přát? Snad jen spoustu km bez nehody a všem ve firmě VETRÁNI NA TRUC mnoho takto spokojených zákazníků.

Reference

Triumph TR6

Triumph TR6

Tyhle kluky jsem si vytipoval na netu. Samozřejmě trochu obavy, ale z prvního setkáni jsem měl dobrý pocit. Bezvadná komunikace. Rychle, spolehlivě,....a Triumphálně :-). Díky kluci Truci.

Reference