Veteráni na Truc Sportovní vozy
1992

Toyota Supra Mk III

Poptávka
29
  • 750 000 Kč
  • 29 500 $
Stav tachometru: 132989
Registrace vozu: 1992
Převodovka: manuální
Palivo: benzin
Výkon: 238 k
  • originální vůz, bez koroze, super stav
  • třílitrový motor 7M-GTE s turbem, samosvorný diferenciál
  • známá historie
  • nebouraná, čistá Supra, jak má být

Supra těší fanoušky sportovních aut již od první generace, představené v roce 1978. Třetí generace (značená jako A70) pokrývala období od únoru 1986 do prosince 1992, kdy vznikala v továrně v japonské Tahaře. V roce 1986 se také odklonila Supra a Celica, druhá zmíněná nově stála na platformě Toyota T s pohonem předních kol, zatímco Supra si zachovala klasický layout s motorem vpředu podélně a pohonem zadních kol. Pod kapotou celá řada různých řadových šestiválců s objemem od 2,0 do 3,0 litru. Mechanika byla spřízněná s modelem Toyota Soarer.

Zcela novým motorem pro Supru se stal motor Toyota 7M-GE se čtyřmi ventily na válec a dvěma vačkovými hřídeli. Přeplňovaná verze 7M-GTE s turbem CT26 pohání i nabízený vůz. Dosahuje výkonu 238 k při 5600 otáčkách a 333 Nm točivého momentu. Při hmotnosti lehce přes 1,5 tuny je dynamika více než důstojná. Motor je spojen s manuální pětistupňovou převodovkou R154, vzadu je samosvorný diferenciál.

Nabízený vůz je kompletně v původním stavu, bez koroze. Drobné detaily naznačující výrobu v květnu 1992 jsou místy oloupané kousky laku na lištách kolem oken. Jako nová byla prodána v Německu (první registrace 29. 5. 1992), kde byla u prvního majitele (ten nechal odborně naistalovat i audiosystém Magnat), dokud jí nepředal svému bratrovi do Česka. Od prvního majitele je servisní knížka. Současný majitel jí koupil v roce 2016. Od té doby byla k vidění například na Classic Drive 2020 (celkově II. místo). Následně zůstávala v garáži až do servisu před pár týdny – výměna turba, ve 120000 km došlo k výměnně těsnění pod hlavou a všech tlakových hadic. Lepší Supru těžko pohledat: ještě s originálním protikorozním nástřikem z fabriky, komplet sadou tří klíčů, nebouranou a celkově ve skvělém stavu (fotky naznačí).

Veteráni na Truc: parta normálních lidí, kteří milují auta. Desítky aut máme skladem v naší péči a další připravené k dovozu. Rozumíme vašim potřebám, jsme k dispozici pro vaší plnou spokojenost, protože ta je naším cílem. Umíme toho víc – například veškeré dokumenty nutné pro přihlášení vyřídíme rychle a efektivně. Více informací ochotně poskytneme na telefonním čísle +420725474564 (i Whatsapp). Umíme vyřešit dovoz vašeho vysněného auta odkudkoliv (ať už klasického nebo nového) včetně registrace, pojištění a dalších souvisejících služeb.

Mám zájem o toto auto

Široká síť kontaktů
Zajištění dokumentace
Technická kontrola vozu
Nákup a dovoz

Reference

Klasický sporťák z Velké Británie

Klasický sporťák z Velké Británie

Obrátili jsme se na tuto firmu koncem roku 2022 s prosbou o dovoz klasického sporťáku z Velké Británie. Tento vysněný vůz nyní stojí v naší garáži a nejen to. Veteráni na Truc s.r.o nám na základě plných mocí vyřídili i veškerou administrativu spojenou s dovozem a přihlášením na značky. Velmi oceňujeme jak tuto komplexní službu, tak i komunikaci s majiteli firmy a jejich hluboké znalosti problematiky. Palec nahoru a děkujeme.

Reference

Ford Mustang 4.7 V8 r.v.1965

Ford Mustang 4.7 V8 r.v.1965

Zhruba před měsícem jsem se obrátil na tyhle Pány (opravdu to jsou Páni s velkým "P"), zda by mi nedovezli vysněné auto. Dokonce i odkaz na inzerát tohoto vozu jsem poslal. Ten byl ovšem po jejich zkontaktování bez odezvy stažen, tudíž byl zřejmě "fejkový", ale obratem mi byly do emailu poslány odkazy na jiné a z nich jsem si auto i vybral. Sice jsem nejdřív váhal, zda upustit od celočervené varianty s dvoubarevným interiérem, ale modrá(tyrkysová) barva s bílou vinylovou střechou a modrobílým interiérem... Prostě, Ford Mustang 4.7 V8 r.v.1965 už stojí v garáži, byl mi dnes(v neděli) dovezen až tzv. "pod nos", takže co víc si přát? Snad jen spoustu km bez nehody a všem ve firmě VETRÁNI NA TRUC mnoho takto spokojených zákazníků.

Reference

Triumph TR6

Triumph TR6

Tyhle kluky jsem si vytipoval na netu. Samozřejmě trochu obavy, ale z prvního setkáni jsem měl dobrý pocit. Bezvadná komunikace. Rychle, spolehlivě,....a Triumphálně :-). Díky kluci Truci.

Reference