Veteráni na Truc Sportovní vozy
1953

Alfa Romeo 1900C Pininfarina

Poptávka
13
Stav tachometru: 45826
Registrace vozu: 1953
Převodovka: manuální
Palivo: benzin
Výkon: 100
  • jedna ze 100 kusů, z 36 dochovaný
  • klasické kupé Alfa Romeo 1900, účastnila se 1000Miglia
  • čtyřválec 1,9 litru s výkonem 100 koní
  • nádherný stav s lehkou patinou, plně funkční

Alfa Romeo 1900 neboli Millenove byla pro italskou automobilku po Druhé válce zásadním novým modelem. Její produkce začala v Portellu v roce 1950, kdy došlo také k představení nejnovějšího designu od Oracia Satta, kde jinde než v rámci pařížského autosalonu. Modelová řada 1900 navazovala na úchvatnou Alfu 6C, ale na rozdíl od ní využívala místo šestiválce nový řadový čtyřválec, samozřejmě se dvěma vačkovými hřídeli a rozvodem DOHC se dvěma ventily na válec. Auto bylo jednoduché, lehké, prostorné, ale i rychlé a sportovní. Motto mluvilo jasně: rodinné auto, co vyhrává závody… (Jenže to je na úplně jiný příběh a zde stačí doplnit, že závodních úspěchů bylo požehnaně). Millenove byla první Alfou Romeo vznikající na výrobní lince, prvním produkčním modelem se samonosnou karoserií a prvním vozem značky s volantem vlevo. Dle očekávání byla přijata s nadšením. O rok později přišlo corto s kratším rozvorem a slavné italské karosárny se vrhly do práce, aby nám zanechaly stovky nádherných kousků zvučných jmen, jako například představená Ghia. V knize Millenove Sprint, Super Sprint and more (H.-Jürgen Döhren, 2016) se uvádí, že celkem vzniklo pouze 100 kusů verze Pinin Farina Coupé, z nichž se dnes obecně ví o pouhých třiceti.

Vozidlo bylo dokončeno v dílnách společnosti Pinin Farina v Miláně v roce 1953. Je jedním z celkových 100 vyrobených kusů a jedním z 36 přeživších. Už v průběhu roku 1953 bylo vybaveno certifikátem originality a brzy poté zamířilo k prvnímu majiteli. Vůz následně vystřídal v domovské Itálii několik majitelů. Zajímavostí je, že všichni byli Italové. Poté, co proběhla důkladná renovace, během níž byl vůz opět nalakován původní barvou Rosso Matador a dostal nový béžový interiér s tmavě hnědým prošíváním, získal další důležité certifikáty, nutné k účasti v závodu Mille Miglia. Té se vůz s majitelem z Brescie úspěšně účastnil v květnu 2017. Následně se vůz objevil v aukci společnosti RM Sotheby´s v Paříži, kde ho v únoru 2020 pořídila společnost Portu Gallery. Doplníme, že vůz má certifikát originality Auto Club d´Italia a certifikát ASI. V roce 2022 proběhl velký servis (kapaliny, brzdy, táhla řazení atd., oprava originálního výfuku) a následně se vůz blýskl vítězstvím v soutěži elegance v rámci The Most Classic. V poslední době dochází k občasnému „provětrání pístů“ a vůz se objevil například v časopise Evo Polska. Historie vozu je k dohledání na webu www.classicblog.cz.

Veteráni na Truc: parta normálních lidí, kteří milují auta. Desítky aut máme skladem v naší péči a další připravené k dovozu. Rozumíme vašim potřebám, jsme k dispozici pro vaší plnou spokojenost, protože ta je naším cílem. Umíme toho víc – například veškeré dokumenty nutné pro přihlášení vyřídíme rychle a efektivně. Více informací ochotně poskytneme na telefonním čísle +420725474564 (i Whatsapp). Umíme vyřešit dovoz vašeho vysněného auta odkudkoliv (ať už klasického nebo nového) včetně registrace, pojištění a dalších souvisejících služeb.

Mám zájem o toto auto

Široká síť kontaktů
Zajištění dokumentace
Technická kontrola vozu
Nákup a dovoz

Reference

Klasický sporťák z Velké Británie

Klasický sporťák z Velké Británie

Obrátili jsme se na tuto firmu koncem roku 2022 s prosbou o dovoz klasického sporťáku z Velké Británie. Tento vysněný vůz nyní stojí v naší garáži a nejen to. Veteráni na Truc s.r.o nám na základě plných mocí vyřídili i veškerou administrativu spojenou s dovozem a přihlášením na značky. Velmi oceňujeme jak tuto komplexní službu, tak i komunikaci s majiteli firmy a jejich hluboké znalosti problematiky. Palec nahoru a děkujeme.

Reference

Ford Mustang 4.7 V8 r.v.1965

Ford Mustang 4.7 V8 r.v.1965

Zhruba před měsícem jsem se obrátil na tyhle Pány (opravdu to jsou Páni s velkým "P"), zda by mi nedovezli vysněné auto. Dokonce i odkaz na inzerát tohoto vozu jsem poslal. Ten byl ovšem po jejich zkontaktování bez odezvy stažen, tudíž byl zřejmě "fejkový", ale obratem mi byly do emailu poslány odkazy na jiné a z nich jsem si auto i vybral. Sice jsem nejdřív váhal, zda upustit od celočervené varianty s dvoubarevným interiérem, ale modrá(tyrkysová) barva s bílou vinylovou střechou a modrobílým interiérem... Prostě, Ford Mustang 4.7 V8 r.v.1965 už stojí v garáži, byl mi dnes(v neděli) dovezen až tzv. "pod nos", takže co víc si přát? Snad jen spoustu km bez nehody a všem ve firmě VETRÁNI NA TRUC mnoho takto spokojených zákazníků.

Reference

Triumph TR6

Triumph TR6

Tyhle kluky jsem si vytipoval na netu. Samozřejmě trochu obavy, ale z prvního setkáni jsem měl dobrý pocit. Bezvadná komunikace. Rychle, spolehlivě,....a Triumphálně :-). Díky kluci Truci.

Reference