Veteráni na Truc Sportovní vozy
1939

Alfa Romeo 6C 2500 Turismo

Poptávka
21
Stav tachometru: 61816
Registrace vozu: 1939
Převodovka: manuální
Palivo: benzin
Výkon: 87
  • Alfa z konce 30. let, karoserie Turismo
  • dlouhá historie v našich zemích
  • po renovaci z konce 70. let
  • účast na mnoha srazech a soutěžích

Každá Alfa Romeo 6C je a vždycky byla klenotem bez ohledu na to, jestli měla běžnou karoserii nebo šlo o závodní kousek. Pro uvedení do kontextu: 6C znamená, že se jednalo o automobily s řadovým šestiválcem. Vznikaly v různých verzích, s karoseriemi od zvučných jmen. Pro Alfu Romeo je 6C základním stavebním kamenem v letech 1927 až 1954, kdy se postupně z motoru 1,5 litru dostala až na 2,5 litrové šestiválce. V roce 1933 začala Alfa Romeo vyrábět své vlastní karoserie, a to v továrně v Portellu. Do historie se ponoříme v některém z připravovaných článků, pro potřeby inzerátu bude ale dobré zmínit, že kam patří představená 6C.

Ta se jmenuje 6C 2500 Turismo a je z prvního roku výroby verze 2500, tedy roku 1939. Připomeneme, že stejně jako ostatní modely milánské automobilky, i 6C byla vždy považováno za dokonalé spojení noblesy, reprezentativního a samozřejmě také sportovního charakteru. To platí i pro berlinu, která byla výkonným GT své doby. Pod krásnou karoserií pracuje řadový šestiválec DOHC se dvěma ventily na válec s hliníkovou hlavou. Z objemu 2443 cm3 dával výkon 87 koní při 4600 otáčkách. V praxi je motor velmi živelný a pocitově pro karoserii o hmotnosti 1,5 tuny víc než dostatečný – není problém překonat rychlost 100 km/h.

Představený vůz má velmi zajímavou historii, spojený s tehdejším Československem – o jeho příjezdu do naší země se ví málo, ale každopádně stopa začíná v roce 1959, kdy vůz přišel do rukou Karla a Jany Martincových, kteří ho dlouhodobě využívali. Společně se synem Ivem se pak majitel na konci 70. let pustil do komplexní renovace, což bylo za socializmu samozřejmě velkou výzvou. Každopádně vůz po smrti otce zůstal v rodině a využíval ho syn Ivo, který s ním jezdil na srazy a užíval si jeho jedinečnost. Zůstal majitelem až do současnosti, kdy bylo rozhodnuto o tom, že rodinný poklad najde nového majitele.

Stav Alfy 6C Turismo je v mnoha ohledech předmětem diskuzí – lak není valné kvality, motor bude potřebovat přetěsnit, případně některé nedobové detaily změnit (či ponechat). Interiér je v hezkém stavu, čalouněný černou kůží/koženkou. V různých ohledech je na voze patrná velmi pěkná patina, vhodná zachování. Jízdně je schopný, všechno funguje, převodovka hezky řadí a motor má chuť jezdit. Malinko je znát, že vůz v poslední době moc nenajezdil, což by chtělo změnit. Jedinečnou Alfu inzerujeme bez ceny, neboť ta je logicky předmětem jednání.

Veteráni na Truc: parta normálních lidí, kteří milují auta. Desítky aut máme skladem v naší péči a další připravené k dovozu. Rozumíme vašim potřebám, jsme k dispozici pro vaší plnou spokojenost, protože ta je naším cílem. Umíme toho víc – například veškeré dokumenty nutné pro přihlášení vyřídíme rychle a efektivně. Více informací ochotně poskytneme na telefonním čísle +420725474564 (i Whatsapp). Umíme vyřešit dovoz vašeho vysněného auta odkudkoliv (ať už klasického nebo nového) včetně registrace, pojištění a dalších souvisejících služeb.

Mám zájem o toto auto

Široká síť kontaktů
Zajištění dokumentace
Technická kontrola vozu
Nákup a dovoz

Reference

Klasický sporťák z Velké Británie

Klasický sporťák z Velké Británie

Obrátili jsme se na tuto firmu koncem roku 2022 s prosbou o dovoz klasického sporťáku z Velké Británie. Tento vysněný vůz nyní stojí v naší garáži a nejen to. Veteráni na Truc s.r.o nám na základě plných mocí vyřídili i veškerou administrativu spojenou s dovozem a přihlášením na značky. Velmi oceňujeme jak tuto komplexní službu, tak i komunikaci s majiteli firmy a jejich hluboké znalosti problematiky. Palec nahoru a děkujeme.

Reference

Ford Mustang 4.7 V8 r.v.1965

Ford Mustang 4.7 V8 r.v.1965

Zhruba před měsícem jsem se obrátil na tyhle Pány (opravdu to jsou Páni s velkým "P"), zda by mi nedovezli vysněné auto. Dokonce i odkaz na inzerát tohoto vozu jsem poslal. Ten byl ovšem po jejich zkontaktování bez odezvy stažen, tudíž byl zřejmě "fejkový", ale obratem mi byly do emailu poslány odkazy na jiné a z nich jsem si auto i vybral. Sice jsem nejdřív váhal, zda upustit od celočervené varianty s dvoubarevným interiérem, ale modrá(tyrkysová) barva s bílou vinylovou střechou a modrobílým interiérem... Prostě, Ford Mustang 4.7 V8 r.v.1965 už stojí v garáži, byl mi dnes(v neděli) dovezen až tzv. "pod nos", takže co víc si přát? Snad jen spoustu km bez nehody a všem ve firmě VETRÁNI NA TRUC mnoho takto spokojených zákazníků.

Reference

Triumph TR6

Triumph TR6

Tyhle kluky jsem si vytipoval na netu. Samozřejmě trochu obavy, ale z prvního setkáni jsem měl dobrý pocit. Bezvadná komunikace. Rychle, spolehlivě,....a Triumphálně :-). Díky kluci Truci.

Reference